OSTUTINGIMUSED

 

E-pood Hingehelin.ee (edaspidi E-pood) omanik on Hingehelin OÜ (registrikood 14196981) asukohaga Kesk 10, Valga, Eesti.

E-poes on hinnad toodud Eurodes ning makseid võetakse vastu Eurodes.

 

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS,KAUBA – JA HINNAINFO


  • Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

  • E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

     

    OSTMINE

    Ostukorvis olevate Kaupade kogust võib muuta. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. E-poe ostutingimustega saab tutvuda ning nendega nõustumisel kinnitatakse seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.

    Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda internetipanga (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Danske Bank pangalinkide) kaudu või muu makselahenduse abil. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Hingehelin OÜ arvelduskontole. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.

    Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  •  

TARNEAEG JA POSTITAMINE

  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumistest. E-pood saadab tellitud kaupa ka väljaspoole Eestit. Kauba täpsed tarnetingimused lepitakse sel juhul Kliendiga eelnevalt kokku. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 70 kalendripäeva jooksul ( näiteks tellitavad kaubad). Kindlasti olemas teavitus toote lisamisel ostukorvi.

  • Hingehelin OÜ ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arasaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest. 

  • kaubad toimetame kohale kasutades kullerteenust, Omniva  pakiteenust postkontorisse ja SmartPosti teenust

  • Hinnad sisaldavad kaupade pakendeid.

  • Tulen  ise kaubale salongi (Kesk 10, Valga) järele - TASUTA 

  • SmartPost XS kast 3,20€, S kast - 3,60€, M kast - 4,40€, L kast - 5,50€ 

  • Omniva pakiatomaat S kast 3,00€, M kast - 4,00€, L kast - 5,00€

  • Saatmine postkontorisse - alates 4,40€

  • Saatmine koju kulleriga alates 5.90, hind täpsustatakse.

 



TAGANEMISÕIGUS

 

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Postikulu tagastamisele ei kuulu.

  • Tagastamisõigus kehtib ainult nende toodete puhul, mida ei ole kasutatud ega pakendist avatud, pakend ja hinnasildid peavad olema rikkumata. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta ka eelnevalt tellitud kauba saatekulu.

  • Taganemisõigus ei kohaldu kliendi soovil spetsiaalselt tema jaoks tellitud kauba suhtes, kui kaup on terve ja kasutamiskõlbulik.

  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile relika@hingehelin.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kindlasti kirjutadajärgnev info:

    tagastatav toode

    arve number

    põhjus

    arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda

    enda nimi ja telefoni number 

  • Tagastatav toode tuleb saata tagasi Hingehelina Salongi aadressil Valga, Kesk 10

  • Müüja tagastab tellijale kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote (toodete) tagasastamisest Hingehelina Salongi. 

  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

  • E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

  • E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

 

 

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

 

  • E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksule-poe poole, saates e-kirja aadressile relika@hingehelin.ee või helistada telefonil: +372 56811007.

  • E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

  • Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  • Epood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

     

  • juhul kui kaubal on esinenud defekt või puudused, saatkesellekohane e-kiri aadressile relika@hingehelin.ee. Kindlasti kirjuta järgnev info:

    tagastatav toode

    arve number

    kaubal esinev puudus

    enda nimi ja telefoni number

  • Puudusega  kauba on kohustatud müüja  parandama, kui katkist toodet ei ole võimalik parandada, siis asendatakse see uuega. 

     

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

 

  • E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

  • E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

 

  • Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile relika@hingehelin.ee  või helistada telefonil: +372 56811007

  • Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

  

KONTAKT

Hingehelin OÜ

Reg. Nr 14196981 kmkr. EE10194690

Kesk 10, Valga

E-R 09.00-17.00

Info telefonil 56811007 (tööaegadel E-R 09.00-17.00)

relika@hingehelin.ee